Friday, September 17, 2010

BERN

for some reason I always thought that we are staying in Geneva for 5 days instead of 4 ... until the last day of Geneva, I realized.. wait a sec, we are checking out tomorrow?
so as an result, we have this one extra day with no hotel booked nor anything to do, so I quickly decided to visit BERN, which is the captial of Switzerland. I heard that it is a big city, but other than that, I know nothing about Bern!
and therefore ~BERN here we come :D

一早執好行李就趕去火車站開票, 我地買既係Europe Global Pass 15 days
到全何一個火車站開票後, 可以 15日內無限次任搭大部分歐洲的國鐵!

坐火車無無聊聊只好睇下風景, 原野青草感覺都很清新很童話
但個腦不停咁幻想, 如果住響度都幾大獲............ =,=

到步後, 好快搵到Hotel :) Reception 好好人咁話哂比我地聽去邊度玩
BERN 同GENEVA一樣, 市內既交通公具係完全免費任你搭!
我地先搭TRAM 去 Rose Garden

但出到街先發現少年痴呆既我又唔記得帶SD Card >< ; 唯有用住部電話頂住檔先啦哈哈...

我同June 都被BERN 靚到嚇親! 尤其事出突然完全無做Research
完全無 expectation 的時候, 總係最 Surprise !!
BERN 一樣分為新鎮 & 舊鎮, 一樣可以徒步行完成個TOWN
舊鎮被 U 形的冰藍色河水圍住, 中間有一條古老的Aveune 貫穿



Rose Garden 可以由高處遠眺成個old town


我都好想鍚佢呀 >///<


一直向住河邊進發~ 就會發現 BEAR PARK, 亦都係免費入場


真係有熊人架, 但佢好唔領情咁無視我地拋落去既過期麵包 :(


我從來未見過咁清澈既河水, 完全無泥無雜質冰藍色的河水
仲清過泳池水, 因為天氣都幾熱既關係, 當場都有好多人跳落去
但JUNE 一路強調我無買旅遊保, 要安份守己 =,=


好冰好舒服呀~~~~


一路同JUNE 講: 我定左你就影啦, 而家影相興唔望鏡頭架, 咁先有FEEL :X



真係河水??? 我覺得可以就咁飲, 純天然礦泉水


我將我唔望鏡頭Technique 傳受左比小June June
天生聰敏既佢一學就識, 成果有目共睹


過完橋到 old-town, 決定問路啦! Bern 既locals 好好人, 好有耐性!
但唔知點解我既focus 係佢羅支Mont Blanc支筆出黎
然後佢唔想畫花我張免費地圖, 再羅把 victorinox army knife 出黎

果然係瑞士人 :X

行到去BERN 既大街個肚已經餓到打哂鼓, 但個胃只可以容納一餐飯
而條街又有千千萬萬咁多間餐廳望落好似好好食
所以真係有選擇恐懼症.......

最後簡左一間靜靜地, 又坐得舒服既餐廳
去到歐洲你會明白到點解鬼佬咁鍾意坐出街? 個原因好簡單

因為佢地無冷氣............



食完發現瑞士唔只得芝士鍋, 原來好多野都好好食架 >///< 我好叻咁食哂成碟野, 而JUNE 就食淨D mini 薯仔.. 佢好堅持要打包 如果響美國你食淨幾個薯仔話要打包, 係一件好奇怪既事 但感覺上響歐洲又Okay wor (其實可能係因為遊客覺得做乜都okay XD) instead of to go box, 個waitress 比一張foilpaper 我地wrap 我真係覺得咁做好環保, 又唔會浪費一個膠盒, re-heat 時可以直接用OVEN! 食飽飽繼續遊街,


JUNE 逼我影底BERN 既坑渠水有幾咁乾淨 =,=


to be continue....








No comments: